O nama

Tvornica lijekova, dodataka prehrani i kozmetike Yasenka otvorena je u Vukovaru 29. prosinca 2014. godine. Naši stručnjaci u analitičkom laboratoriju za praćenje kvalitete proizvoda kontinuirano kontroliraju sve Yasenkine pripravke.

vizija i misija

Prepoznatljivu kvalitetu naših proizvoda osiguravamo implementacijom i stalnim unaprjeđivanjem najviših standarda kvalitete, najsuvremenijom tehnologijom i vrhunskim ljudskim potencijalima. Zdravlje je ključno za kvalitetu života.

inovacije i tehnologije

Kontinuirano pratimo tržišna kretanja, projekte i ponašanje krajnjih kupaca kako bismo došli do aktualnih informacija koje su nužne za shvaćanje i prilagođavanje današnjem tržištu. Zbog toga je ulaganje u istraživanje na vrhu naših prioriteta.

partnerstvo i karijera

Ako želite napredovati u okruženju koje nagrađuje odgovornost, potiče suradnju i cijeni Vaše ideje i inicijativu, Yasenkin tim može postati i Vaš.

iso
gmp
Dostava

Dostavna služba je DPD. Prednosti su najava dolaska paketa, mogućnost personalizacija adrese i datuma dostave te preuzimanje paketa u najbližim Pickup lokacijama. Dostava je u roku od 3-5 radnih dana. U doba pojačanih promocijskih aktivnosti moguće je produljenje roka.

Načini plaćanja
Visa
Mastercard
Maestro
Kontaktirajte nas

Vrtićki dani – tko preživi, pričat će…

S prvim jesenskim danima i nižim temperaturama, svakog roditelja prođe lagana jeza od početka takozvane „sezone bolesti“ koju naši mali vrtićanci ili školarci jednostavno moraju proći.

Najviše su na udaru djeca koja tek kreću u vrtić i do sada nisu bila izložena kolektivu jer su bili u sigurnoj kućnoj zoni.

Kao što svi znamo, u vrtiću ili školi dijete je u kontaktu s velikim brojem djece koja su ili prehlađena ili u inkubaciji infektivnih bolesti ili su pak zdravi kliconoše, što sve povećava mogućnost zaraze virusom ili bakterijom. Iako većina djece ima normalan imunitet, on nije dovoljno „iskusan“ jer je imunološki sistem u razvoju te su djeca češće i teže bolesna.

Respiratorne infekcije

Najveća je učestalost akutnih respiratornih infekcija (virusnih i bakterijskih), a u pojedinim sredinama i u određenim razdobljima poteškoće stvaraju i crijevne infektivne bolesti, kožne infekcije te parazitarne bolesti.

Rani polazak u jaslice povezan je sa znatno češćim obolijevanjem djece, što u prosjeku iznosi od dva do tri puta na mjesec. Tek nakon treće godine boravka u kolektivu učestalost obolijevanja pada na razinu obolijevanja djece koja ne idu u vrtić.

Zdrave navike

S druge strane, obolijevanje je sastavni dio odrastanja i nitko ga ne može preskočiti, no postoje mnogi načini kako pomoći imunološkom sustavu da ojača i da funkcionira kada je to potrebno.

Upravo zbog toga, vrlo je važno od najranije dobi usaditi zdrave navike kod djece kao što su: pranje ruku, zdrava i raznolika prehrana (mnogo voća i povrća), boravak na svježem zraku i ono što će se roditeljima naviše svidjeti – dovoljno sna. Što prije naučite svoje dijete da stavi ruku na usta kada kiše ili kašlje, da ispuše nosić kako bi i na taj način zaštitili drugu djecu te bili pozitivan primjer drugima.

Beta-glukan – pomoć iz prirode

Ponekad samo zdrave navike nisu dovoljne i imunitetu naših najmlađih potrebna je pomoć. U tom slučaju ne bi bilo loše da posegnete za dodacima prehrani s  visokopročišćenim beta-glukanima i vitaminom C koji doprinosi normalnoj funkciji imunološkog sustava.

Beta-glukani su višelančani polisaharidi u kojima su monomeri D-glukoze povezani beta-glikozidnim vezama. U prirodi beta-glukane nalazimo u celulozi kod biljaka, u staničnim stijenkama kvasca, mekinjama žitarica (ječam, zob, raž i pšenica), u reishi, shiitake i maitake gljivama te algama i bakterijama. Beta-glukan je prvi put izoliran 1968. godine. Beta-glukani izolirani iz kvasca su netopljivi oblik –(1,3/1,6-beta-glukan) koji prema mnogim istraživanjima ima veću biološku aktivnost nego njegov topljivi (1,3/1,4) oblik.

Niste pronašli ono što tražite? Pošaljite nam upit.

Svi naši korisnici zaslužuju najbolju uslugu, a odgovore na sva pitanja Vam pruža naša stručna korisnička služba.

Naša podrška će vam ponuditi sve odgovore.

Svi naši korisnici zaslužuju najbolju uslugu, a odgovore na sva pitanja Vam pruža naša stručna korisnička služba.