O nama

Tvornica lijekova, dodataka prehrani i kozmetike Yasenka otvorena je u Vukovaru 29. prosinca 2014. godine. Naši stručnjaci u analitičkom laboratoriju za praćenje kvalitete proizvoda kontinuirano kontroliraju sve Yasenkine pripravke.

vizija i misija

Prepoznatljivu kvalitetu naših proizvoda osiguravamo implementacijom i stalnim unaprjeđivanjem najviših standarda kvalitete, najsuvremenijom tehnologijom i vrhunskim ljudskim potencijalima. Zdravlje je ključno za kvalitetu života.

inovacije i tehnologije

Kontinuirano pratimo tržišna kretanja, projekte i ponašanje krajnjih kupaca kako bismo došli do aktualnih informacija koje su nužne za shvaćanje i prilagođavanje današnjem tržištu. Zbog toga je ulaganje u istraživanje na vrhu naših prioriteta.

partnerstvo i karijera

Ako želite napredovati u okruženju koje nagrađuje odgovornost, potiče suradnju i cijeni Vaše ideje i inicijativu, Yasenkin tim može postati i Vaš.

iso
gmp
Dostava

Dostavna služba je DPD. Prednosti su najava dolaska paketa, mogućnost personalizacija adrese i datuma dostave te preuzimanje paketa u najbližim Pickup lokacijama. Dostava je u roku od 3-5 radnih dana. U doba pojačanih promocijskih aktivnosti moguće je produljenje roka.

Načini plaćanja
Visa
Mastercard
Maestro
Kontaktirajte nas

Bolno i nadraženo grlo – učestali problem u ovo doba godine

bol u grlu

Sadržaj

  • Grlobolja i indikacije – Laringitis, faringitis, tonzilofaringitis
  • Virusna upala grla ili bakterijska upala grla?
  • Biljke kao saveznik u simptomatskom liječenju grlobolje
  • Zeleni propolis – snaga fenolnih kiselina

    Grlobolja i indikacije – Laringitis, faringitis, tonzilofaringitis

    Promjenjivo vrijeme koje donose jesenski mjeseci učestalo rezultira padom imuniteta i podložnosti organizma respiratornim infekcijama. Najčešći problem koji se javlja kod ljudi, odnosno pacijenata je nadraženo i bolno grlo koje izaziva grlobolju a za koju pacijenti pomoć traže u ljekarnama. Prilikom savjetovanja nužno je voditi se smjernicama, ali i prepoznati ostale bolesti i stanja kod kojih grlobolja može biti samo jedan od simptoma.

    Indikacije koje su povezane s grloboljom najčešće su:

    • laringitis (upala grkljana)
    • faringitis (akutna upala ždrijela)
    • tonzilofaringitis (akutna infekcija ždrijela i/ili tonzila)

    Svako od tih stanja popraćeno je različitim simptomima kao što su promjena boje glasa, crveno i nadraženo grlo, otežano gutanje, osjećaj žarenja prilikom gutanja i povišena tjelesna temperatura.

    Upravo različiti simptomi mogu koristiti ljekarniku pri otkrivanju uzročnika i pravilnom savjetovanju pacijenta.

    Virusna upala grla ili bakterijska upala grla?

    Najčešći uzročnici grlobolje su virusi (adenovirusi, rinovirusi i virus gripe), dok se u manjem broju slučajeva razvije bakterijska upala grla (najčešći uzročnik su bakterije beta hemolitički streptokok grupe A). Respiratorne su infekcije tijekom godine odgovorne za svaki peti posjet liječniku, dok se u zimskim mjesecima ovaj broj značajno povećava (70% posjeta liječniku). Podatak koji dodatno zabrinjava je da su respiratorne infekcije razlog 75% globalne potrošnje antibiotika u razvijenim zemljama. Uloga ljekarnika od ključne je važnosti u racionalizaciji potrošnje antibiotika, koji se često propisuju na inzistiranje pacijenata. Pravilnim savjetovanjem ljekarnik utječe na odluku pacijenta o odlasku liječniku, pridonosi racionalizaciji troškova zdravstvenog sustava i, najbitnije, utječe na smanjenje razvoja rezistencije na antibiotike koja se sve češće javlja zbog zlouporabe istih.

    Kako bismo identificirali liječenje i bolesnike s virusnim infekcijamapotrebno je postaviti četiri pitanja (prema ISKRA smjernicama):

    • Ima li pacijent tjelesnu temperaturu iznad 38˚C?
    • Postoji li eksudat na tonzilama?
    • Jesu li limfni čvorovi na vratu bolni i otečeni?
    • Jesu li kod pacijenta odsutni kašalj i kataralni simptomi?

      Ako je većina odgovora na ova pitanja negativna, ljekarnik pristupa savjetovanju pacijenta i preporuci simptomatske terapije.

      Biljke kao saveznik u simptomatskom liječenju grlobolje

      U savjetovanju samoliječenja virusne upale grla ili bakterijske upale grla od velike su pomoći preparati koji sadrže ekstrakte biljaka, dostupni u obliku sirupa, pastila i sprejeva za grlo.

      Prilikom savjetovanja pacijenata o korištenju sirupa važno je utvrditi vrstu i jačinu kašlja. Ovisno o problematici, ljekarnik će posegnuti za sirupom jaglaca ako je potrebno izbaciti sluzi ili pak za sirupom bijelog sljezatrpuca islandskog lišaja ako je potrebno obložiti sluznicu i spriječiti suhi nadražajni kašalj.

      Svakako je poželjno savjetovati pacijentima i pastile za grlo koje pacijent može uzimati više puta dnevno, a zbog praktičnosti samog korištenja postiže se i dobra suradljivost.

      Zeleni propolis – snaga fenolnih kiselina

      Pripravci koji sadrže propolis tradicionalno se koriste u liječenju grlobolje. Zeleni propolis je proizvod koji prikupljaju pčele iz brazilske biljke Baccharis dracunculifolia koja raste u amazonskoj regiji gdje nema rizika od onečišćenja ili liječenja pesticidima. Proizvodi su apsolutno “čisti”, bez PAH-a i onečišćenja.

      S obzirom na različito geografsko porijeklo, značajna je razlika i u kemijskom sastavu. Zeleni propolis, za razliku od europskog, ima više fenolnih kiselina, posebice artepilina C, koje imaju jača antibakterijska, protuupalna, antioksidativna i antimikotična svojstva te pružaju bržu i učinkovitiju pomoć kod grlobolje.

      Prilikom rješavanja grlobolje svakako je dobro posegnuti za kombiniranim preparatima koji svojim sastavom omogućuju sprečavanje daljnjeg razvoja infekcije, liječenje iste, ali i oblažu i zacjeljuju nadraženu sluznicu.

      Uz savjetovanje pacijenata o preparatima koji će im olakšati trenutne simptome i spriječiti daljnji razvoj bolesti, svakako je važno skrenuti im pozornost na potrebu pojačane hidratacije, odmora i izbjegavanja loših životnih navika kao što su pušenje i konzumacija alkohola.

      autor: Ana Prkačin, mag. Pharm

      Niste pronašli ono što tražite? Pošaljite nam upit.

      Svi naši korisnici zaslužuju najbolju uslugu, a odgovore na sva pitanja Vam pruža naša stručna korisnička služba.

      Naša podrška će vam ponuditi sve odgovore.

      Svi naši korisnici zaslužuju najbolju uslugu, a odgovore na sva pitanja Vam pruža naša stručna korisnička služba.